Design vozu je minimalistický a nadčasový. Málokdo by tipoval, že byla tato generace světu představena v roce 2014. O pět let později však prošla modernizací. Nově tak byly k dostání mild-hybridní motory, které máme i v našich vozech. V principu to funguje tak, že je vůz vybaven tzv startér-generátorem, který pomáhá vozu při rozjezdech či startování motoru. Energii bere z akumulátoru, který se dobíjí brzděním. Díky tomu se tato energie “nevyhazuje”, ale využije se pro celkové snížení spotřeby.
Nejde o žádného drobka, na délku měří téměř pět metrů a šířka bez zrcátek o fous překračuje dva metry. Díky tomu nabízí opravdu velkorysý vnitřní prostor a to jak v kabině, tak v zavazadelníku, který pojme 709 litrů nákladu.
Interiér nabízí prémiové materiály, bohatou výbavu a mnoho vydařených detailů. Kožená sedadla jsou velice pohodlná. Potěší intuitivní ovládání a také kamerový systém, díky kterému můžete na obrazovce infotainmentu vidět vůz z ptačí perspektivy, což usnadňuje parkování.
Podvozek je komfortní i na nekvalitní silnici. Dynamika je dostačující, ale nejedná se o žádného sprintera. Podstatně svižnější svezení nabídne třeba Audi Q7 či BMW X5 z naší nabídky, ale zase mají vyšší spotřebu paliva. Ve výsledku tedy jde o to, jaké má konkrétní uživatel preference.
Závěrem tedy lze říci, že jde o skvělou volbu pro někoho, kdo chce charismatické SUV, které nabízí dostatek pohodlí a prostoru na cestách.