Flexibilní pronájem aut z Driveto Klubu zaznamenal v první polovině letošního roku výrazný růst, přestože se prodej nových vozů v prvních měsících roku 2020 téměř zastavil. Počet zákazníků Driveto Klubu rostl navzdory korona krizi, a tak se nyní podařilo pokořit hranici 1000 spokojených zákazníků, což je dvojnásobek oproti polovině loňského roku.

Období omezení a nejisté budoucnosti změnilo uvažování Čechů o způsobu pořízení auta. Lidé už se nechtějí dlouhodobě vázat ani utrácet naspořené prostředky. Vyhovuje jim neměnná měsíční platba, pojištění i servis v ceně, volba doby pronájmu a možnost vůz kdykoliv vrátit bez udání důvodu.

Driveto překonalo výrazný milník, protože službu Driveto Klub už využívá přes 1000 zákazníků. Z většiny se jedná o fyzické osoby, zbylých 47 procent tvoří obchodní společnosti. Největší koncentrace zákazníků je v Praze, slušná základna se buduje i v dalších velkých městech jako Brno i Ostrava. Výrazné množství klientů využívá Driveto i v Ústeckém a Zlínském kraji.

Díky profesionální koordinaci a velkému množství aut skladem se průměrný čas od poptávky konkrétního vozidla do jeho předání zákazníkovi pohybuje v rámci jednoho týdne. V případě příznivých podmínek jsme schopni předat vůz i hodinu od poptávky, což z nás činí nejrychlejší službu na trhu. Statisticky nepoptávanějším modelem z nabídky je Hyundai i30 v bílé barvě. Popularita neutrálního odstínu platí i pro všechny ostatní modely z nabídky.

Přes nadvládu Hyundai i30 je nejžádanější značkou domácí Škoda Auto se skoro polovičním zastoupením v aktivně užívaných vozech. Následuje Hyundai, Volkswagen, Ford, Volvo, Seat a Nissan. Nabídku Driveto Klubu stále rozšiřujeme, a tak jsme schopni zákazníkům nabídnout opravdu širokou škálu značek, modelů i výbavy. Cenový rozdíl v pořizovací cenně mezi nejlevnějším a nejdražším autem z nabídky je více než dva miliony (Fabia 254.050,- vs. Audi Q7 2.349.094,-) a v měsíční splátce bezmála 25.000 korun. (Fabia 3.390,- vs. Volvo XC90 27.990,-).

Zájem o flexibilní pronájem vozů očekáváme i v druhé polovině letošního roku. Trend změny v uvažování zákazníků o způsobu pořízení nového vozu nahrává našemu mottu: Auto by mělo sloužit člověku, ne člověk autu.