Napadlo Vás někdy, udělat si tetování se svou oblíbenou automobilovou značkou? Že ne? Podle sociální sítě Instagram je to mezi milovníky aut velký trend. Tedy minimálně v Americe.

Nedávno se objevil průzkum společnosti Compare the Market, která prostřednictvím zavedených postupů analyzovala příspěvky na Instagramu. Analýza se zaměřila na automobilovou tematiku z několika úhlů. Mezi nejzajímavější oblasti šetření patří otázka: Jakou značku auta si uživatelé Instagramu nechají nejčastěji vytetovat na tělo?

Odpověď možná překvapí, protože dle průzkumu je to Volkwagen. Můžete oponovat tím, že se jedná o jednu z největších automobilek světa, a tak četnost této značky má přímou úměru s prodanými vozy. To je sice pravda, ale například japonská Toyota (dlouhodobě považovaná za největší automobilku světa) se v tomto tetovacím žebříčku vůbec neobjevila.

Analytická společnost našla na sociální síti Instagram bezmála 6 tisíc fotografií s vytetovaným logem VW. Druhé místo obsadila značka Jeep a třetí je Cadillac. Z toho je evidentní, že průzkum se bohužel zaměřil zejména na americké profily. Výsledky prezentovaly nejenom značku, ale i konkrétní modely. Podle těchto kritérií je nejčastěji tetovaným vozem Chevrolet Impala. Hned v závěsu je filmová legenda DMC DeLorean z Návratu do budoucnosti.