Výsledky průzkumů hovoří jasně. Minimálně jednomu z pěti řidičů chybí po přesednutí z benzínového auto do elektromobilu specifická vůně benzínu. Obecně by aroma paliva u elektrického auta postrádalo dokonce téměř 70 procent lidí. Benzin také patří mezi nejoblíbenějších pachy vůbec, je prý dokonce populárnější než víno a sýr.

Parfém se jménem Mach-Eau, který pro Ford vytvořila společnost Olfiction, však samozřejmě nevoní jen jako benzin, je mnohem rafinovanější, připomínat má spíš auto se zážehovým motorem se vším všudy. Byl vytvořem především pro majitele nového elektrického modelu Mustang Mach-E GT. S jeho prodejem to ale nebude tak žhavé. Ford přiznal, že vznikl především jakou součást kampaně, která má vyvrátit mýt kolem elektrických automobilů a přesvědčit milovníky tradičních automobilů o potenciálu elektromobilů.

Vybrat auto na flexibilní operativní leasing