Golf už si desítky let drží výsadní postavení na trhu. Praktické kombi nabídku obohatilo až v roce 1992 s příchodem třetí generace. Od té doby v produkci zůstalo, však se od té doby prodalo přes tři miliony kombíků. Nová osmá generace boduje plně digitálním interiérem a zejména skvěle naladěným podvozkem.

Přichází na trh ve chvíli, kdy jsou nové automobily vnímány hlavně po stránce technologické vybavenosti. Auta začínají být autonomnější, připojují se na internet, který využívají nejen pro zábavu pasažérů, ale zároveň posílají data výrobcům. Proto nový Golf znamená pro VW radikální změnu.

Zpracování, ergonomie a také kvalita jsou na velmi vysoké úrovni. Interiéru dominuje nový infotainment, přes který se dají ovládat prakticky všechny jeho systémy. Pozitivně lze hodnotit vnitřní prostor, který je nadstandardní, dostatek místa mají cestující vzadu a to i v oblasti kolen. Prodloužená karoserie se projevuje také v zavazadelníku, jehož udávaný objem činí 611 litrů, což je mimochodem o šest litrů více než u předchůdce.

Verze, kterou si můžete flexibilně pronajmou, vychází z výbavy Life. Má 3 zónovou klimatizaci, adaptivní tempomat, vyhřívané sedačky i volant, elektricky ovládaný kufr, digitální přístrojový štít, bezklíčové startování, LED světla vpředu i vzadu a takovou drobnost jako vícebarevné ambientní podsvícení interiéru. Pod kapotou je základní litrový motor s výkonem 110 koní a manuální převodovkou. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 10.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 202km/h.

Golf Variant je při mnoha konfiguracích o trochu levnější než Škoda Octavia kombi. Cenové rozdíly mezi oběma modely jsou minimální, aby také ne, když základ a technologická výbava je identická.

Volkswagen na flexibilní operativní leasing