Vánoční čas přesvědčil dva odvěké německé rivaly k usmíření. Automobilky Mercedes a BMW pojí silné pouto a těžko bychom hledali větší soupeře. Obě značky nabízejí vozy v podobných segmentech, kde často cílí na stejné zákazníky. Jejich vztah ale není pouze o rivalitě, ale také o respektu a gentlemanství. V poslední době se jejich souboj kromě prodejních cílů přesunul i na sociální sítě. Zejména na Twitteru se marketingová oddělení bod značek často popichují.
Letošní vánoce ale přesvědčily obě značky ke spojení sil. V rámci kampaně „We hold together“ vystavují elektrický SUV model svého konkurenta. Nejde přitom o auta vystavená někde v zadní částí showroomu, ale opravdu hodně na očích.
Mercedes, který již 18 let v řadě pravidelně mění svou mnichovskou budovu v obří adventní kalendář, vystavil na desátém políčku elektrické BMW iX3. BMW na oplátku vystavilo červený Mercedes-Benz EQC 400 hned ve vstupní hale svého muzea a showroomu.
„V současné době je soudržnost důležitější než kdykoliv předtím. Jsme proto nadšení, že si BMW iX3 našlo místo v adventním kalendáři pobočky Mercedes-Benz v Mnichově, a srdečně vítáme Mercedes-Benz EQC 400 jako hosta BMW Welt,“ uvedl Helmut Käs, vedoucí BMW Welt.