Modrá metalíza s kombinaci s dynamickými karosářskými prvky dodávají vozu sportovní nádech. Přední LED světlomety s charakteristickým uspořádáním denního svícení odvádí velmi dobrou práci. Záď se postupně svažuje, zadní světla jsou propojená svítící linkou a hezky vypadá i spodní část nárazníku s dvojicí vodorovných odrazek.
Uvnitř potěší hlavně snadné a intuitivní ovládání vozu. Dominují zde klasická tlačítka či kolečka. Mnohé potěší i analogové budíky, které jsou dobře čitelné. Použité materiály jsou vzhledem k ceně vozu nadprůměrně kvalitní. Infotainment má velikou obrazovku, která podporuje Android Auto či Apple Car Play. Disponuje i vestavěnou navigací či couvací kamerou.
Ačkoliv je uvnitř dostatek prostoru pro čtyři dospělé, tak je proti obyčejné verzi Ceed Sportwagon vlivem svažující se zádi lehce omezen prostor nad hlavou zadních pasažérů a zavazadelník, který ale i tak pojme slušných 594 litrů. To je pro představu jen o 56 litrů méně, než zvládne Škoda Octavia.
Podvozek je naladěný tak akorát. To znamená, že poskytuje solidní dávku komfortu, ale zároveň není zbytečně houpavý a můžete se na něj spolehnout i při ostřejším průjezdu v zatáčce. Srovnám-li jej s konkurencí, tak má rozhodně jedny z nejlepších jízdních vlastností, které se zavděčí jak klidným, tak rychlejším řidičům.
Pod kapotou pracuje čtyřválcový benzinový motor s turbodmychadlem. Je velmi dobře odhlučněn a potěší i solidní spotřeba, která se dá držet pod 7 litry. Výkon činí 118 kW, což vozu dodává slušnou dynamiku. Zrychlení na stovku zabere jen 8,8 vteřin. V nabídce máme jak automatické převodovky, tak ty manuální.
Kia ProCeed GT Line Plus je poctivé auto, které je praktické, svižné, jednoduché, úsporné a za rozumnou cenu. Na výběr máme různé barvy, výbavy a pokud by někomu přišel výkon 118 kW málo, tak máme čas od času v nabídce dostupnou i verzi GT, která má 150 kW a ta už uspokojí i náročné řidiče.