Přestože postupně bohatneme, ekonomická situace většině Čechů při nákupu auta moc nenahrává. S průměrným platem lehce přesahujícím 34 tisíc korun se není co divit, že většina lidí dává při pořízení vozu přednost ojetinám. Podle nedávného průzkumu si většina řidičů kupuje auto do 200 000 korun. A doufají, že jim starší vůz bude sloužit bez větších nákladů.

Jenže právě dodatečné výdaje mohou vlastnictví auta dost znepříjemnit a hlavně prodražit. Navíc ojeté vozy nemají tolik bezpečnostních prvků jako nové. Auto přitom není třeba hned kupovat. Čechů, kteří by dali přednost nájmu vozu, je zatím jen několik málo procent, ale přibývá jich. Díky tomu přesně vědí, kolik je bude auto stát. A také si mohou dovolit jezdit novým, pohodlným a bezpečným autem, aniž by za něj nejdřív zaplatili vysoké statisíce korun.

Dejme tomu, že si chcete pořídit moderní SUV střední třídy typu Volkswagen Tiguan s cenovkou 683 900 korun. Záleží pochopitelně na mnoha proměnných, ale nákup se spotřebitelským úvěrem vás může vyjít na 760 900 korun, pokud si vezmete úvěr na tři roky s akontací 83 900 korun a úrokové míře 8 procent. K tomu přidejme cenu za jednorázový nákup zimních pneumatik ve výši 10 tisíc korun a pravidelnou platbu za servis, pneuservis, uskladnění pneumatik, garanční prohlídky a pojištění. To vše dohromady vychází zhruba na 30 tisíc korun ročně. Po třech letech tak do vozu vložíte 860 000 Kč. Je váš, to může být výhoda, ale jeho hodnota za tu dobu také výrazně klesne.

Pokud si v Driveto Klubu pronajmete totožný vůz na tři roky, tak v pravidelných měsíčních platbách 10 878 korun včetně DPH zaplatíte za 3 roky dohromady 414 586 korun. Od začátku víte, že nic navíc vás auto stát nebude, protože v ceně je i platba za servis, pojištění, pneumatiky a jejich uskladnění.

Navíc, s Driveto Klubem můžete auto kdykoli a jednoduše bez sankce vrátit. To se může hodit v případě, že třeba budete muset omezit výdaje. Nebo se naopak rozhodnete, že si pořídíte auto větší.