Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan značky na znamení smělé transformace této automobilky a zbrusu nových cílů značky. Představení nového loga jde ruku v ruce s ambicemi značky Kia vybudovat si do budoucna čelní pozici v odvětví mobility cestou modernizace prakticky všech aspektů jejího podnikání.
Logo symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Příslib značky zpečeťuje Kia novým logem připomínajícím ručně psaný podpis. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.
„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia. „Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, zatímco Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat.“
Nové logo bylo odhaleno v rámci rekordní pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 tzv. pyrodronů, které v rámci synchronizované umělecké kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nové počátky značky Kia. Tímto se Kia zároveň zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ‚Nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku‘. Oslňující show lze zhlédnout na globálním kanálu Kia na YouTube.
Kromě zbrusu nového loga odhalila Kia nový globální slogan značky ‚Movement that inspires‘. Další podrobnosti o nové strategii značky Kia včetně cílů a filozofie, jakožto i souvislostí s budoucí produktovou řadou Kia, budou oznámeny prostřednictvím digitální platformy ‚New Kia Brand Showcase‘, naplánované na 15. ledna v 1:00 SEČ. Akce bude ke zhlédnutí na globálním kanálu Kia na YouTube.
Uvedení nového loga navazuje na loňské oznámení dlouhodobé strategie Kia s označením ‚Plán S‘. V rámci Plánu S chce Kia krom jiného zaujmout přední pozici na celosvětovém automobilovém trhu. Strategie je zaměřena na další prosazování elektromobilů a uvádění široké řady služeb mobility upravených podle potřeb a vkusu jednotlivců i místních trhů.