Pravidelný servis je pro auto zásadní. Samozřejmě, že u nových aut se nepředpokládá častá návštěva servisu, ale jen tzv. garanční prohlídka vozu, která slouží jako povinná kontrola auta v záruce. Kdy na ní vyrazit je různé. Každý výrobce si předepisuje garanční prohlídky u jednotlivých modelů odlišně. Obvykle to ale bývá každých 15 až 30 tisíc km nebo každý rok – podle toho, co nastane dříve. Naštěstí Vás na nutnost pravidelného servisu auto samo upozorní.

V rámci flexibilního pronájmu máte garanční servis v ceně nájmu, takže se o nic starat nemusíte. Stačí se jen objednat do jednoho z našich partnerských servisů, jejichž seznam obdržíte při převzetí auta. Samozřejmě nám můžete zavolat a my vám řekneme, do jakého servisu s autem zajet.

Ve většině případů je při garančním servisu nutná výměna motorového oleje a filtru, stejně tak oleje v převodovce. Často je nezbytná rovněž výměna vzduchového filtru, kabinového filtru a palivového filtru. Podle stavu se doplňují kapaliny a samozřejmě se kontrolují důležité součásti vozidla, zejména brzdy, tlumiče, čepy, geometrie náprav, klimatizace a podobně. Slovo kontrola je velmi zásadní!

Garanční servis totiž zahrnuje pouze kontrolu, ale následná výměna kotoučů, brzdových destiček či tlumičů už nespadá do garance. Tyto díly jsou standardně dimenzované, aby vydržely delší čas i vyšší počet kilometrů než během dvouleté záruky. Neplatí to samozřejmě vždy, proto je důležité se k autu chovat ohleduplně. Při hrubé jízdě je pravděpodobnost předčasného opotřebení mnohonásobně vyšší.

Z toho je potřeba ještě vyjmout reklamace. Během prvních dvou let od výroby jdou poškozené komponenty na posouzení a v řadě případů se může jednat o opravu v záruce (výrobní vadu).

Protože se v Drivetu snažíme o to, abyste s autem měli co nejméně starostí, máte prohlídku vozu včetně výměny oleje či filtrů v ceně měsíčního pronájmu. Jakékoliv další opotřebení způsobené neadekvátním chováním, spadá už do klasického servisu a je třeba náklady zaplatit.