Pozornost upoutá hlavně svým přísným pohledem, který je charakterizován ostře řezanými světly a širokou maskou. Vůz disponuje 19 palcovými disky, které rovněž celkovému vzhledu pomáhají. Na celkové robustnosti mají zásluhu i vytažené blatníky. Velikost vozu je tak akorát - dobře se s ním ve městě parkuje, ale zároveň pojme pohodlně 4 dospělé.
Uvnitř je to velice útulné místo, které si zamilujete. Sportovní elektrická sedadla nabízí vyhřívání, paměťovou funkci pro dva řidiče, možnost prodloužení sedáku a jsou opravdu velice pohodlná. Navíc mají výrazné boční vedení a to jak v oblasti boků, tak ramen, takže při rychlejším průjezdu zatáčkou skvěle drží tělo.
Celkové ergonomii není co vytknout. Vše se ovládá intuitivně, jsou zde klasická tlačítka a kolečka pro ovládání klimatizace, hlasitosti rádia a dalších funkcí. Aby to však nepůsobilo archaicky, tak je zde i dotykový infotainment, skrze který se ovládá rádio, nastavení a je zde rovněž možné použít zrcadlení telefonu – Car Play. Nechybí zde ani virtuální kokpit s palubním počítačem.
Vůz je ve sportovně pojaté výbavě S line, která skvěle vypadá, ale zároveň potěší řidiče, kteří se občas rádi svezou svižněji. Řízení je příjemně tuhé a poskytuje solidní dávku citu. Podvozek nabízí slušný komfort, ale na poměry SUV i velice ochotně zatáčí, což je dáno poměrně nízkou hmotností (1525 kg) a víceprvkovou zadní nápravou.
O pohon vozu se stará benzínový čtyřválec 1,5 TFSI o výkonu 110 kW, který spolupracuje s automatickou převodovkou, což je spojení, které je obzvláště ve městě příjemné. Zároveň je zde mild-hybridní technologie, která snižuje spotřebu paliva, ale vůz nemusíte dobíjet – vše si řídí auto samo a pouze využívá energii získanou z brzdění. Motor je tichý, spotřeba se v kombinovaném provozu dá držet kolem 6 – 7 litrů a neurazí ani dynamika – zrychlení na 100 km/h zabere 9,6 vteřin.
Závěrem lze tedy říci, že pakliže sháníte tak akorát velké SUV, které skvěle vypadá, je všestranné, hezky vybavené, dobře jezdí, ale nestojí majlant, tak bude Audi Q3 skvělou volbou.