Začneme u vzhledu, který dává jasně najevo své japonské kořeny. Jsou zde unikátně tvarované přední světlomety, mezi kterými je logo Toyota. Spodní část tvoří nárazník, ve kterém se nachází veliká maska a mlhovky. Celkově působí design nadčasově, moderně a nelze mu nic moc vytknout.
Interiér zaujme především snadným ovládáním, které je dáno klasickou koncepcí, kde se většina ovládacích prvků nachází mimo dotykový infotainment. Je zde samostatný panel pro ovládání klimatizace, tlačítka na volantu atd. Samotná dotyková obrazovka je v této modernizované verzi lepší – nabídne větší úhlopříčku, vyšší rozlišení, bezdrátové Car Play a rychlejší reakce, než měla starší verze. Prostornost kabiny je průměrem, což platí i o velikosti kufru, která činí 596 litrů.
Největším trumfem Toyoty je její hybridní pohon, který je mimořádně úsporný a spolehlivý. Je zde jednoduchý benzínový motor, který je podpořen elektromotorem a baterií, která se dobíjí při brzdění. Vše si řídí auto samo a řidič jen čas od času natankuje benzín. Dynamika neurazí (zrychlení na 100 km/h za 9,4 vteřin), ani nenadchne – tato motorizace se hodí spíše pro klidnější řidiče, kteří jezdí klidným tempem. Odměnou je pak nízká spotřeba, která se po městě dá držet mezi 4 – 5 litry, na dálnici si nárokuje okolo 6 litrů.
Pochvalu si zaslouží také jízdní vlastnosti – komfort je díky podvozku a pneumatikám s vyšším profilem velice dobrý i na rozbitých silnicích, ale zároveň vás podrží v zatáčkách, kde je podvozek stále jistý a předvídatelný. Celkově se vůz řídí velice příjemně, čemuž pomáhá i rychlé řízení a relativně nízká hmotnost (1400 kg).
Toyota Corolla TS je vynikající kombík, který se hodí pro někoho, kdo chce praktické, pohodlné, snadno se ovládající auto s mimořádnou spolehlivostí, nízkou spotřebou paliva a za rozumné peníze.