Volkswagen Polo
Facelift přinesl opravdu slušnou řádku nových technologií, které jsou běžné v autech o třídu větších, například světlomety s technologií LED Matrix. Vzhledově se trochu proměnila přední část s odlišným světelným podpisem denního svícení a pro obrysová světla také svítící linka v přední masce. Jiná jsou i zadní světla, nově jsou širší pro optické rozšíření vozu a sahají i na páté dveře.

Ve standardní výbavě je nově digitální přístrojový štít, stejně jako hlídač jízdních pruhů, klimatizace nebo středový airbag mezi předními sedačkami. Bez příplatku zákazníci rovněž dostanou elektrická okna a zrcátka i s vyhříváním.

Volkswagen na flexibilní operativní leasing z Driveta.

Škoda Fabia
Mladoboleslavskou Škodovku letos čeká velká věc. Uvedení čtvrté generace malého modelu Fabia, který je v Česku jejím druhý nejprodávanější modelem. Proporce nového auta už dříve prozradily oficiální snímky zakamuflovaných prototypů, designérské nákresy však dávají větší přehled o designu.

Přední partie tak budou zdobit poměrně nízké světlomety a široká maska chladiče, dnes typický designérský prvek vozů Škoda. Nová Fabia citelně vyroste. Konkrétně bude s délkou 4.107 mm o 111 milimetrů delší a s šířkou 1.780 mm o 48 milimetrů širší než současná, třetí generace. To napomůže vnitřnímu prostoru, stejně jako zavazadelníku, který se má zvětšit o 50 litrů na výsledných 380 litrů.

Nabídka motorů pak počítá primárně s benzinovými tříválci, atmosférickým 1.0 MPI Evo (49 a 58 kW) a přeplňovaným 1.0 TSI Evo (70 a 81 kW). Na vrchol nabídky se pak postaví čtyřválec 1.5 TSI Evo (110 kW). S turbodiesely se nepočítá. Kompletně se nová Škoda Fabia hatchback představí v květnu.

Škoda na flexibilní operativní leasing z Driveta.

Audi Q4 e-tron
Závěrem ještě jedna novinka ze stáje čtyř kruhů. Audi představilo svoje první kompaktní SUV s čistě elektrickým pohonem. Q4 e-tron stojí na stejné platformě MEB jako Volkswagen ID.3 nebo Škoda Enyaq iV. Nabídne dojezd až 520 km a dva elektromotory s výkonem téměř 300 koní.