Driveto posiluje marketing. O obsah se stará Jakub Urban

Do českého startupu na pronájem vozů nastoupil na pozici content managera Jakub Urban. Přišel jako odborník přes automobily, protože posledních pět let moderoval a obsahově tvořil motoristický magazín a televizní pořad Garáž z portfolia Seznam.cz

Kromě bohatých zkušeností s tvorbou video obsahu má i praxi se správou sociálních sítí. Urban je také rozhlasovým moderátorem. Za posledních 15 let vysílal na stanicích Dance radio, Radio City, Oldies radio a v současné době zakotvil na nejposlouchanější stanici v zemi Radiu Impuls.

“Chceme posilovat video tvorbu, které věříme a považujeme ji za silný nástroj 21. století. Proto jsme nadšeni, že zrovna Jakub bude tvůrčím motorem našeho marketingového oddělení. Navíc k nám skvěle zapadl.” komentuje novou akvizici CEO Adam Szabo.

První projekt s rukopisem nového obsahového manažera byla podzimní video kampaň vyrobená kompletně v in-house produkci. Kromě scénáře, dramaturgie a režie si zde Jakub Urban střihl i hereckou roli.

“Je to pro mě nová životní etapa a velká výzva. Driveto je skvělá firma se silným zázemím, výborným týmem a vynikajícím produktem. Platit pevnou měsíční částku a mít možnost auto kdykoliv vyměnit nebo vrátit je budoucnost. Proto mám radost, že se na něčem takovém můžu podílet a mám volné ruce v kreativní tvorbě.” popisuje Jakub Urban.

Driveto vzniklo v květnu 2017 a patří do portfolia investiční společnosti Miton, stejně jako například Rohlik.cz, Glami, Bonami a nebo dříve Slevomat. V říjnu roku 2018 začalo Driveto nabízet flexibilní pronájem vozů. Ten povyšuje operativní leasing na novou úroveň a zákazníkovi přináší značnou míru svobody. Může totiž pružně reagovat na životní změny a auto vyměnit nebo ho vrátit. V červenci 2020 Driveto dosáhlo 1000 provozovaných aut a i přes koronakrizí sužovaný rok rostlo o více než 120 procent.