Definice středně velikého SUV - Škoda Karoq

Omlazená verze pozvedla design na vyšší úroveň. Nyní působí dospělejším dojmem. Změny se odehrály především v oblasti předních světel a masky, ale přepracované jsou i zadní světla, které jsou nyní líbivější. Litá kola jsou vybaveny „aero kryty“, které je možné jednoduše demontovat a změnit tak vzhled kol.

Interiér je prostorný a útulný. Pochvalu zaslouží jednoznačně logické rozmístění ovládacích prvků, díky čemuž se v Karoqu budete brzy cítit jako doma. Z vozu je rovněž dobrý výhled a potěší i bohatá výbava a dostatek odkládacích prostorů. Zavazadlový prostor pojme slušných 521 litrů nákladu.

Díky kompaktním rozměrům je jízda po městě hračka. Parkování pak usnadňuje kamera spolu s parkovacími senzory. Podvozek je naladěn spíše pohodlně, než sportovně, což je dobře. Pod kapotou pracuje úsporný naftový motor. Kombinovaná spotřeba se při klidné jízdě pohybuje okolo 5 litrů, což je krásné. Perfektně se hodí i na delší cesty. Zkrátka univerzál se vším všudy.

Škoda Karoq je normální auto pro normální lidi. Nabízí intuitivní ovládání, líbivý exteriér, solidní vnitřní prostor a zároveň kompaktní vnější rozměry. Design moc emocí nenabídne, ale pro většinu lidí, kteří berou auto jako spotřební zboží, je to naprosto irelevantní. Karoq je zkrátka fajn parťák, kterého mohu s klidným srdcem doporučit. V nabídce máme různé výbavy, motory či barvy, takže si vybere i náročnější zákazník. Komu by však byl Karoq malý, může sáhnout po větším Kodiaqu, kterých máme v nabídce také dost.